Storyanakkecil

aiman afifi :*

               Assalamualaikum ..


                   hi , apa khabar ? sihat ? lama jugak lha aku tak on9 dlm sebulan lebih . agaknyaa lha , k tak lama lg exam last year . seram lha jugak . satu apa pn ta tahu . ta siap sedia lg . haih, ta pe lha . mybe belum terlambat kn :) okeyy . mathematics masuk form3 pnye soalan . ohh shit ! mcm mne ni saya da lha pelupa orgnyaa . haih~ nasib kaw lha ida ...


                    ehem , berbalik pada tajuk diatas mesti korang tertanya-tanyakn siapa AIMAN AFIFI ? okey , dia lha buah hati aku sekarang . dia baik , handsome , tak lha tinggi sangad , sweet , manja , kuat merajuk ORANG GILA PUN TAHU JEALOUS LHA ! k ayat ni yg dia selalu guna so, korang mesti dpt cop yg dia ni jealously kn ? haa~ tp, tak pun .. k aku syg dia sngat-2 .dia setiap masa teman aku . texting and calling . k baru lha aku terasa ada BF . tp, mybe dia buad ni hanya seketika . mcm mana ex-2 aku buad at aku . hmm, k aku biasa sudah dgn situasi tu .


                    Errrrrr~ apa ni ida ~ aiman lain lha . Haa~ lain ? ye, dia memang lain . dia ta pernah na marah-2 aku and tak pernah kong-kong life aku and yg paling penting , dia pandai buad aku tergelak sedangkan aku sedang bersedih masa tuhh . dia faham aku , dia memang betul-2 faham perasaan aku . memang agak susah kn na jumpa BF mcm ni . hmm, k aku patut bersyukur sbb dpt dia . ye, aku bersyukur . aku bangga sbb jd GF dia . aku takkan sia-2 kn dia . YA ALLAH , JIKA BENAR AIMAN AFIFI ADALAH JODOHKU . MAKA KAW PERMUDAHKAN LHA PERHUBUNGAN INI . JIKA DIA ADALAH JODOH KU , MAKA KAW HINDARI LHA KAMI DGN PERKARA-2 KEJI YG KAW LAKNAT YA ALLAH . BAHAGIAKAN LHA KAMI , JAUHKAN LHA AKU DARI SIFAT CEMBURU DAN SALAH FAHAM YG BOLEH MENGAKIBATKAN AKU DAN DIA BERPISAH . AMIN~ 

No comments:

Post a Comment