Storyanakkecil

Ehem ehem :P

                                   Assalamualaikum ...


Hye hey hoy :')
hmm, keyh .. dah lebih kurang 2minggu aku and sidek break and aku rasa dia ta kesah pun . aku rasa dia ta rasa apa yg aku rasa . aku tngok dia pun happy jea .. Hmm, keyh now .. alhamdulillah aku dah boleh terima sikit kenyataan yang aku dgn dia ta ada jodoh . hmm, cukup lha tngok dia bahagia :') hope dia bahagia dgn GF baru dia AMIIINNN ~

Dlm kesedihan yg menyelubungi aku , terdapat juga kegembiraan yg membolehkan bibir aku menyukir senyuman :') Thanks for kawan baik saya iaitu Aiman Afifi . dia baik sngad , dia lha yg slalu teman aku time sidek abaikan aku , time aku rasa down sangad . dia yg selalu teman aku . aku pun ta tao mcm mana na ucapkn terima kasih tu ..hmm , yg penting , aku gembira dpt kwn mcm dia . ;') syukur Alhamdulillah :')
and masa tuhh , kitorang keluar lepakAeon ada sidek jugak before break dgn dia lha .. aku ingad mereka bole berkwn tp ta :( sidek tuhh jealous ta bertempat . aku dgn dia kwn jee ta lebih pun , and pasal baju tuhh bukan dia memang na belanja aku . dia beli bju and if buy 2 only RM 49 , daripada amek sehelai better amek dua , and kasi lha aku .. ta ada niat pun sebenarnyaa .. Hmm , BTW, sokey lha .. benda da lepas kn :')
k hmm, ta tao apa na mengadu dahh :P bye :D

No comments:

Post a Comment